06 kwietnia 2018

PROLOG


   Co by było, gdybyśmy znów się spotkali? Czy byłoby tylko wielkie nieporozumienie i chaos na tle kryminalnym? Czy dogadalibyśmy się?
   A co, gdyby poznał moją straszną tajemnicę? Czy czułby się winny? Czy czułby się odpowiedzialny?
   Co by było, gdybym te 3 lata temu nie zrezygnowała? Czy wszystko wyglądałoby teraz inaczej? Czy mój świat byłby bardziej kolorowy? Czy nie musiałabym się martwić o to, czy mam się z czego utrzymać? Czy pomógłby mi?
   Co by było, gdyby z mojej rodziny ktoś nie odszedł?
   Czy naprawdę musiałam się pakować w takie gówno mając 17 lat? Czy to naprawdę ja zbudowałam to imperium 2 lata temu? To naprawdę ja? Tak zmieniłam swoje życie? Tak teraz ono wygląda?
   A co się stanie, kiedy ON znów mnie zobaczy? Co się stanie, gdy dostrzeże, że wyglądam identycznie jak ktoś o kim nie chce gadać? Co zrobi, gdy będę mu kogoś przypominać? Co zrobi, gdy sprawię, że mnie za to znienawidzi?
   Co się stanie, gdy pojawię się u niego w domu? Co będzie, gdy znów bolesne wspomnienie związane z nim powróci?
   Czy ponowne spotkanie z nim znów przewróci moje życie do góry nogami?
   Czy nie skończy się tylko na jednym przestępstwie?
   Czy oboje będziemy siebie nawiedzać? Czy to stanie się uzależnieniem?


   Co się stanie, gdy znów mnie zobaczy?
   Czy będę jak duch z przeszłości, którego nie da rady znosić?

   Co będzie, gdy się spotkamy?


__________________
WITAM NA NOWYM BLOGU! 
Chciałam napisać 'ALL THE SAME' już od dawna, właśnie mam szansę to robić. Pokochałam to fanfiction i myślę, że będzie ono zdecydowanie lepsze od poprzedniego, ponieważ chyba trochę bardziej rozwinęłam się pod kierunkiem pisarskim, dostrzegłam to niedawno. 
Rozdziały będą pojawiać się nieregularnie, ponieważ właśnie kończę gimnazjum, mam natłok nauki i zaraz egzaminy. Jednak postaram się wstawiać je jak najczęściej. Chciałabym wrzucać je co 2 tygodnie, jednak nie wiem czy temu podołam, postaram się. 
Przyznaję, blog będzie miał kilka podobnych szczegółów do "Fame isn't important", ale będzie też miał kilka szczegółów, które można by 
powiedzieć, że będą moim pamiętnikiem. 

Witam nowych czytelników! Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną i tym opowiadaniem na dłużej. 
Mam ogromną nadzieję, że moje bazgroły się spodobają. 

Nie przedłużając, czekam na wasze opinie, bo tylko one sprawiają, że mam ochotę pisać.

Zobaczymy się niedługo x,
/ Perriele rebel 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz