06 lutego 2019

BARDZO WAŻNE

Otrzymałam e-mail, zapewne tak jak większość z was, że indywidualne konta google zostaną usunięte, co za tym idzie także ich zawartość. Nie jestem pewna w 100%, czy dotknie to bloggera, ale przypuszczam, że niestety tak będzie. Moje blogi prawdopodobnie zostaną usunięte, chociaż nie chciałabym, aby tak było. Wszystko rozpocznie się w marcu, dopiero wtedy okaże się, co na pewno zostanie usunięte. Do tego czasu wstawię tu jeszcze 1 lub 2 rozdziały, ale bez obaw, nie kończę opowiadania.
Jeśli moje blogi przestaną istnieć, automatycznie przeniosę się na Wattpada i właśnie tam od samego początku będę wstawiać rozdziały. Już teraz możecie mnie zaobserwować, a kiedy zacznę wstawiać tam rozdziały dostaniecie powiadomienie. Znajdziecie mnie pod nazwą: @Perriele1991 , a niżej link do mojego profilu:


Są tam także kopie poprzednich blogów, więc zachęcam do zajrzenia. 
Liczę jednak na to, że wszystko nie odbije się negatywnie na bloggerze i oszczędzą chociaż strony, ponieważ bardzo zależy mi na tym by tu pozostać. Niestety, to nie od nas zależy i nie mamy na to wpływu.
Kolejny rozdział pojawi się 16 lutego, na razie tutaj, a w marcu... możliwe że przeniosę się właśnie na Wattpada. 
Jeszcze raz przypominam o zaobserwowaniu mnie, abyście mogli w dalszym ciągu czytać 'ALL THE SAME'.
Bądźmy dobrej myśli,
/Perriele rebel

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję że jednak nie usuną tego bloga.
    Ale już zaobserwowałam na wattpadzie :)
    Ale wciąż będę tu zaglądać za nowym rozdziałem :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa. Ja wciąż mam nadzieję, że wszystko potoczy się dobrze

      Usuń